The fault in our stars!

 Hej!
 
Nu ligger jag och Jessie i sängen, det låter jätte fel men vi ligger bara med datorerna och chillar. Vi kollade nyss på en film och vi båda började gråta och filmen var såklart The fault in our stars och vi har sett den en gång innan och den var fortfarande lika asgrym. Men vi funderar på att se en annan film som heter Om jag stannar och den filmen har Jessie sett men inte jag och hon har sagt att hon började gråta av filmen så jag kommer nog att få gråta en gång till idag.
 
Annars så har vi inte gjort så mycket vi åt ju pizza förut och så ska vi nog äta chips till filmen för att vi är feta, just like that men aja.
 
Ibland så kanske jag missar att skriva ett inlägg på en dag, för jag tänker att jag skriver ungefär tre inlägg på en dag och ibland fyra när jag har tråkigt och ibland så lägger jag bara upp två inlägg och det är för att det är så stressigt i skolan och sådant som är viktigare än bloggen än så länge men jag försöker alltid att lägga upp tre stycken inlägg per dag eftersom att man ska ha något att läsa men just nu så är det väldigt stressigt i skolan och jag hinner inte riktigt med bloggen alla gånger. Vissa dagar har jag inte heller något att skriva om eftersom att inget händer på mina vardagar typ så ja.
 
Asså kan inte fatta att det är 39 dagar kvar tills julafton, är så himla taggad på att det ska bli julafton med alla julklappar och att hänga med släkten för det är typ det roligaste av allt men ändå 39 dagar!! 
 
 
 
Längtar ni tills julafton?



Kommentera inlägget här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback