Eftermiddag!

Hej, nu så har jag precis ätit och jag åt grönpepparkyckling. Ni kanske inte vet vad det är men det är iaf väldigt gott och sånt, så jag tänker väll äta lite chips för att jag är as uttråkad för att Jessie åkte hem för typ en timme sedan eller något sånt så jag ligger bara typ och kollar på random videos som knappt ens är roliga men aja.

Imorgon är det måndag och det menas med att det är skola... inte roligt men men. Då så kommer ju jag att vara hemma hos Jessie efter skolan, så jag kommer försöka lägga upp ett inlägg eftersom att jag har min skoldator så kommer jag troligtvis kunna blogga.

Jag får typ damp eftersom att Jessie var på ullared, ni kan läsa på hennes blolgg om det(edgies.blogg.se) och det kommer också en video men aja. Hon har ju köpt jättemycket och jag vill också åka dit men jag har knappt några pengar kvar eftersom att jag shoppade på torp och då kan jag ändå inte köpa något om vi åker dit... #jagfårdamp

Kram! <3




Kommentera inlägget här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback