Morgon!

Hej! 
 
Nu så sitter jag och Jessie i sängen och vi kollade på en film och den var väll ganska så bra men inte lika bra som Om jag stannar. Vi kollade också på några videos och åt upp resten av pizzan och så åt vi lite till chips medan vi kollade.
 
Vi har typ inte hunnit göra något idag eftersom att vi vaknade typ vid tio och så var vi hungriga och sånt. Igårkväll somnade vi vid ungefär kvart i fyra, på natten alltså så vi har typ sovit i 6 timmar och det är egentligen inte så mycket men jag är inte jätte trött ändå.
 
Senare när Jessie har åkt, eftersom att hon buggar på söndagar så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska väll typ chilla. Förlåt att det inte har kommit upp så , många bilder ifall det är tråkigt att bara se inlägg men jag har inte orkat ta någon bild och jag har inte känt att jag har hunnit göra det heller så förlåt för det.
 
Imorgon så är det ju måndag och då MÅSTE jag komma ihåg att ta bilder på hästarna och det kanske kommer upp fler bilder på tisdagen eftersom att det är ganska många hästar om ni skulle vilja se ungefär alla hästar. Vissa hästar som är i stallet är ju privathästar och dom kommer jag ju inte ta kort på och vissa hästar är också på lektion då så att dom kan jag inte heller ta kort på men det får vi se på måndag och tisdag.
 
Kram! <3



Kommentera inlägget här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback