Inga hästbilder!

Nu sitter jag i bilen påväg hem och tyvärr så blir det inga hästbilder för att jag var tvungen att stressa men idag hade ja Viking och han är så himla mysig och så himla snäll! Det är en häst och hans riktiga namn är egentligen Viking stiff Men han kallas för Viking och han är typ 1.50-1.60cm hög vet inte riktigt men ungefär i den höjden. Jag brukar alltid skriva att jag ska lägga upp bilder men det händer aldrig för att någonting blir alltid fel och det är inte särskilt bra men jaja det son händer, händer.

Idag i skolan så hade vi SO provet och jag tyckte att det gick ganska så bra även om jag typ inte tränade över huvudtaget. Tror att jag kommer att få typ alla rätt eller förhoppningsvis iaf. 

På hemkunskapen så bakade vi en jätte god choklad sockerkaka och jag har fortfarande kvar så att jag kan äta efter ridningen också så det längtar jag tills. :)

Jag kanske filmar en video på videofyme men jag ver inte vad jag ska filma och om det blir en video så kommer det att bli en "50 saker ni kanske inte visste om mig" men det är inte säkert att jag orkar eftersom att det är mycket med skolan och så men jag ska försöka att fixa en video per vecka men jag kommer nog inte att lyckas så himla bra men aja. Mitt nya videofyme konto heter johannabannana om ni inte har läst det innan!

Kram! <3



Kommentera inlägget här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback