Förlåt för dålig uppdatering!

Hej, jag har inte uppdaterat  så himla bra på sistonde för att det har varit ganska mycket på sistonde så förlåt för det. 
 
SO provet gick skit bra, jag tänker dok inte skriva vilket betyg jag fick eftersom att jag inte vill skryta eller något. Nu precis så fixade jag ena svenska läxan men jag har en annan kvar att göra men den kommer jag inte att göra idag eftersom att jag är väldigt trött.
 
Senare kommer jag nog hoppa i duschen och sedan typ gå och lägga mig för jag är verkligen jätte trött även om jag sov på förmiddagen.
 
Jag har hemkunskap i elevensval och där så jobbar jag med några av mina kompisar som går i 7C(jag går i 7A) men vi gjorde hallonpaj för det var kategorien efterrätts paj och då gjorde vi en hallonpaj och den var väldigt god och vi åt den med vaniljsås.
 
Kram! <3



Kommentera inlägget här♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback